تازه ترین ها

مقاله ها و آخرین خبرهای گروه پزشکی صدرا

نوامبر 7, 2017

مزوتراپی و درمان ریزش مو

آیا موهایتان شروع به ریزش کرده؟ به کمک درمانی به نام مزوتراپی یا درمان ریزش موی سر می‌توانید تنها در چند جلسه موهایتان را دوباره بدست بیاورید.
می 25, 2017

کاشت طبیعی ابرو

کاشت ابرو را در کلینیک دکتر سهراب فتحی با استفاده از موی طبیعی خود بیمار انجام می دهیم و بدین ترتیب ظاهری کاملا طبیعی را برای فرد ایجاد می کنیم. الگوی کاشت ابرو با توجه به سلیقه و نظر بیمار و همچنین فرم صورت وی توسط پزشک متخصص پوست تعیین می شود، و پس از آن مراحل عمل تحت بی حسی موضعی بدون ناراحتی برای بیمار انجام می شود، همانطور که در ادامه مقاله شرح داده ایم، با تقبل هزینه پیوند مو ابرو ، بیمار در طول عمل هوشیار است و می تواند نظرات خود را در مورد فرم و تراکم ابروی خود را به پزشک منتقل کند، تا نتایج کاملا مطابق با خواسته ی بیماران باشد.
می 20, 2017

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ(Percutaneous Collagen Induction Therapy) که به درمان تحریک کلاژن سازی یا PCI نیز معروف است نوعی روش تحریک مکانیکال جهت ترمیم آسیب های ساختاری پوست است که […]
ژانویه 16, 2017

آیا شما کاندید خوبی برای کاشت مو هستید؟

کسانی کاندید بهتری برای کاشت مو هستند که در ناحیه پشت سرشان تراکم بالایی از فولیکول‌های مو داشته باشند. تراکم به معنی تعداد موها در واحد سطح می‌باشد. البته به کمک متدهای نوین، برای افرادی که تراکم موی کمتری دارند نیز کاشت مو قابل انجام است و نتایج رضایت بخشی خواهد داشت.